הדמיות מוצר
אם יש משהו שמשותף לכל קהלי הלקוחות שיש הוא עצם העובדה שכולם שואפים לדעת בדיוק מה הם רוכשים או עתידים לקבל תמורת כספם. במידה ואתם שואפים ליצור הדמיית מוצר, בהחלט הגעתם למקום הנכון.
הודות לטכנולוגיות מתקדמות וחדשניות, היום אפשר לספק ללקוחות את התמונה המלאה בכל הנוגע למוצר, גם במידה והוא אפילו עדיין לא יוצר. היום אפשר להנגיש רעיונות וסקיצות למיניהן, ועל ידי כך לאפשר ללקוחות להנות מהיכרות מקיפה עם המוצר אותו הם עתידים לקבל או לרכוש.
ללא ספק, הדמיות מוצר היא דרך מעולה ועמוסת יתרונות בשביל להציג את הייחודיות של המוצר. אולטימטיבי לשלב סרטון אשר מאפשר ללקוחות לבחון בצורה הטובה ביותר את המוצר. הדמיות מוצר אמנם לא יחליפו תמיד את המכירה הפרונטלית או הפרזנטציה, אולם הן יסייעו להעביר את המסרים החשובים באופן המדויק ביותר שלא תשאיר מקום לשאלות בקרב הצופה. לאחר מכן, תוכלו להיות רגועים בידיעה שהוא מבין את המוצר.
מה זה הדמיות מוצר?
הדמיות מוצר הן הדמיות ממוחשבות, אשר משמשות לצורך בחינת היתכנות, בדיקת השוק הרלוונטי למוצר או הצגת הפוטנציאל הגלום בו למען מטרת גיוס משקיעים. יתרון ההדמיות הוא יכולתן לבחון את המוצר כאילו היה קיים מכל צדדיו ותוכנו. בסרטונים אף ניתן להציג את הפרופורציות, החומרים שממנו הוא עשוי, ואופן השימוש בו ואת מרכיבי המוצר בעת פעולה.
בעבר, מי שרצו להציג רעיון או מוצר כלשהם באופן מוחשי היו צריכים לפנות למודליסט, צייר או פסל, לתאר את הרעיון ולקוות שיצליח להוציא תחת ידיו דבר מה שיהיה די דומה. היום, לעומת זאת, יצירת ההדמיות נעשית על ידי השענות על תוכנות ייעודיות ומתקדמות למידול והדמיות תלת מימד. מה שמיוחד בתוכנות האלה זזה שהן מאפשרות דיוק ופירוט מקיף ברמה בלתי מתפשרת – באופן הזה, התוצאה הסופית דומה לגמרי למוצר.
יתרונות להדמיית מוצר
הדמיות מוצר, אשר כוללות במסגרתן גם הדמיות ריהוט, נחשבות היום בתור דרך זולה יחסית ויעילה מאד להציג מוצרים וריהוט, כאשר החלופה לכך מסתכמת בעיצוב מחדש של חדר או דירה לצד יום צילומים מורכב.
מי משתמשים בהדמיית מוצר?
מגוון היתרונות של הדמיית מוצרים באמצעות השימוש בתוכנות מתקדמות הוביל לכך שאנשי מקצוע מהרבה תחומים ומיני עסקים כמו יצרנים, מעצבים, חברות סטארט אפ ואדריכלים מבצעים שימוש בכלי הדמיות המוצר בשביל לבדוק היתכנות למוצר, או בשביל להציג אותו ללקוח – מדובר היום בכלי פופולרי מאד.
כיצד מתבצע התהליך?
למעשה, הדמיות מוצר יכולות להיות מבוצעות עוד בשלב בו מדובר ברעיון בלבד שעוד לא התגבש למוצר של ממש. לצורך מטרת ההדמיה, כל מה שצריך זה לאסוף את כל החומרים הרלוונטיים עליהם יש לבסס בסופו של דבר את ההדמיה. אפשר ליצור הדמיה מתקדמת לכל סוגי המוצרים באשר הם, גם אם מדובר בהדמיות רהיטים, אפילו אם מדובר בפריטים מאד מורכבים – כל זאת הודות לטכנולוגיות חדשניות מאד.
שלבי עבודה
בתור התחלה, הלקוח מוסר את כל החומרים והתוכניות שברשותו אשר בכוחם לעזור ביצירת ההדמיות – שרטוטים, תמונות, סקיצות, מדריכים ועוד. בהמשך, סטודיו לאנימציה מונפשת יוצר על ידי שימוש בתוכנות ייעודיות משוכללות את הדמיית המוצר המבוקש.
לאחר אישור מצד הלקוח לצד שינויים ותיקונים, אפשר להתקדם לשלב יצירת סרטון ההדמיה המוגמר והסופי. הלקוח הוא תמיד שותף פעיל בתהליך קבלת ההחלטות השונות כאשר כל הדגשים החשובים לו מקבלים ביטוי בהדמיה.
לסיכום אנחנו בסטודיו וידה יודעים ליצור מודל והדמיות מוצר לכמעט כל חומר, כאשר די לנו אך ורק בסקיצה לצד אפיון של חומרי הגמר בשביל ליצור הדמיה מציאותית למדי של המוצר, ללא צורך בייצורו או בבנייתו. לפרטים נוספים, מומלצים בחום לפנות אלינו.
מידע נוסף בנושא
המתודולוגיה לבניית המיתוג הנכון
כדי לשווק נכון את פרויקט הנדל"ן שלכם חשוב כאמור לפתח ולבנות שפה מיתוגית מתאימה. בניית מיתוג נדל"ן היא מהלך כולל ושלם, המורכב מאלמנטים רבים וכולל דיגיטל, פרינט, עיצוב ,העברת מסרים ועוד. ולכן אין מתודולוגיה אחת סדורה לפיתוח של מיתוג נדנל"ני נכון. כדי לקבל מיתוג מתאים ומקצועי תוכלו לפנות לסטודיו שיבנה עבורכם את המיתוג המתאים – למשל עם סטודיו וידה אשר מתמחה בהדמיות והפקות פנים וחוץ, כמו גם בסרטוני תדמית ושיווק ובבניית שפה מיתוגית מתאימה ונכונה.
מיתוג נדלן – מה הוא כולל?
כאשר מדברים על מיתוג נדל"ן, מתכוונים למעשה לכמה אלמנטים שונים עיקריים. המיתוג כולל כמובן מיתוג ועיצוב של הלוגו, הסלוגן ושל הסמלים הוויזואליים אשר מזוהים עם החברה ועם הפרויקט. אלמנט נוסף הוא הפקה של ברושורים ועלוני מידע – שאנשי המכירות יחלקו ללקוחות, כמו גם עלונים ופליירים דיגיטליים אותם לקוחות מתעניינים יפגשו ברשתות חברתיות או למשל בתיבת המייל שלהם. חשוב גם לעצב ולהפיק כרטיסי ביקור המשדרים את מה שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם רוצים שיעבור אליהם (למשל יוקרה, סטייל, בית למשפה עם הילד החדש, ועוד). השפה והמיתוג העיצובי גם חייבים לבוא לידי ביטוי באתר האינטרנט של הפרויקט ובדפי נחיתה בהם לקוחות מתעניינים משאירים פרטים ליצירת קשר.
מיתוג נדלן
חשוב לבנות שפה ויזואלית לתקשר עם הרוכשים הפוטנציאליים של הנכס או של פרויקט הנדל"ן שלכם. כמובן שמדובר בשפה שהיא סמויה מן העין, אך חשוב מאוד לבנות אותה. המיתוג הוא חיוני ביותר להצלחת השיווק והמכירה של יחידות הפרויקט, ולמעשה, ללא מיתוג וללא מיתוג נכון, לא ניתן יהיה למכור את יחידות הפרויקט. חלק מתפיסת העולם של רוכשי הדירות והנכסים היא הגשמת חלום, ולכן חשוב מאוד להביא לידי ביטוי את האלמנט הזה בשפה המיתוגית, כמובן שלא בונים שפה מיתוגית ביום אחד וחשוב להבין שהעניין של מיתוג נדל"ן דורש הבנה והתמחות, ולכן כדאי מאוד לפנות למשרד אשר מתמחה בכך שיסייע לכם לבנות את השפה הנכונה. עם סטודיו וידה תוכלו לבנות שפה מיתוגים שתתאים לפרויקט שלכם, בתאמה לחזון ולקהל.